Skorzystaj z naszego oprogramowania i przenieś swój biznes na wyższy poziom

Mobilny Magazyn

Symfonia Mobilny Magazyn (WMS) to niezawodne rozwiązanie, które poprawia efektywność pracy magazynowej, przyspiesza procesy logistyczne i zapewnia precyzyjną kontrolę nad przepływem towarów.

Głównym celem rozwiązania jest realna  automatyzacja procesu przyjmowania towarów do magazynu, zmiany lokalizacji, wydań, zwrotów towarów oraz przeprowadzania inwentaryzacji. Dodatkowo Symfonia Mobilny magazyn umożliwia generowanie etykiet towarów za pomocą kodów QR, które można tworzyć zarówno w systemie Symfonia Handel jak i w aplikacji mobilnej.

Dane wprowadzane do Mobilnego Magazynu są jednocześnie  rejestrowane w systemie ERP, co pozwala na błyskawiczne powiązanie informacji z  zakupami, sprzedażą, produkcją, spedycją i rozliczeniami finansowymi.

Najważniejsze funkcje:
Wymagany sprzęt/oprogramowanie:

Zainteresowała Cię nasza oferta? Zadzwoń teraz!

Chcesz porozmawiać o ofercie?
Zadzwonimy do Ciebie