Skorzystaj z naszego oprogramowania i przenieś swój biznes na wyższy poziom

Symfonia e-Teczka

Symfonia eTeczka to innowacyjne rozwiązanie wspierające cyfryzację dokumentacji kadrowej. Dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak zintegrowane zarządzanie aktami osobowymi, system umożliwia efektywne, bezpieczne i zgodne z przepisami prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Platforma działa w chmurze, zapewniając dostęp z dowolnego miejsca, elastyczność i skalowalność.

To idealne rozwiązanie dla firm chcących zoptymalizować procesy kadrowe, zredukować koszty i wprowadzić ekologiczne standardy  związane z dokumentacją.

Kluczowe funkcje:

Dostępne pakiety:

Podstawowe funkcjonalności umożliwiające prowadzenie elektronicznych akt osobowych i dokumentacji pracowniczej

Rozszerzone możliwości, w tym zaawansowana wyszukiwarka, generator dokumentów oraz historia operacji.

Zwiera funkcjonaliści z pakietów Standard i Optimum. Jest tu pełna integracja z systemami ERP w tym z Symfonia R2Płatnik  oraz dodatkowe funkcje automatyzacji procesów kadrowych takie jak OCR dokumentów.

Zainteresowała Cię nasza oferta? Zadzwoń teraz!

Chcesz porozmawiać o ofercie?
Zadzwonimy do Ciebie