Skorzystaj z naszego oprogramowania i przenieś swój biznes na wyższy poziom
Symfonia e-Teczka
Symfonia eTeczka to innowacyjne rozwiązanie wspierające cyfryzację dokumentacji kadrowej. Dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak zintegrowane zarządzanie aktami osobowymi, system umożliwia efektywne, bezpieczne i zgodne z przepisami prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Platforma działa w chmurze, zapewniając dostęp z dowolnego miejsca, elastyczność i skalowalność.
To idealne rozwiązanie dla firm chcących zoptymalizować procesy kadrowe, zredukować koszty i wprowadzić ekologiczne standardy związane z dokumentacją.

Kluczowe funkcje:
- Przechowywanie akt osobowych z możliwością eksportu i importu danych
- Bezpieczeństwo danych poprzez kontrolę dostępu, szyfrowanie SSL, tworzenie historii zmian
- Zgodność z przepisami RODO, z rozporządzeniem w sprawie dokumentacji pracowniczej, certyfikat ISO27001
- Automatyzacja procesów poprzez generowanie dokumentów i masowy import pracowników
- Szybkie wyszukiwanie dokumentów na podstawie metadanych
- Dostęp do aplikacji przez przeglądarkę lub dedykowaną aplikację mobilną
Podstawowe funkcjonalności umożliwiające prowadzenie elektronicznych akt osobowych i dokumentacji pracowniczej
Rozszerzone możliwości, w tym zaawansowana wyszukiwarka, generator dokumentów oraz historia operacji.
Zwiera funkcjonaliści z pakietów Standard i Optimum. Jest tu pełna integracja z systemami ERP w tym z Symfonia R2Płatnik oraz dodatkowe funkcje automatyzacji procesów kadrowych takie jak OCR dokumentów.