Skorzystaj z naszego oprogramowania i przenieś swój biznes na wyższy poziom
Mobilny Magazyn
Symfonia Mobilny Magazyn (WMS) to niezawodne rozwiązanie, które poprawia efektywność pracy magazynowej, przyspiesza procesy logistyczne i zapewnia precyzyjną kontrolę nad przepływem towarów.
Głównym celem rozwiązania jest realna automatyzacja procesu przyjmowania towarów do magazynu, zmiany lokalizacji, wydań, zwrotów towarów oraz przeprowadzania inwentaryzacji. Dodatkowo Symfonia Mobilny magazyn umożliwia generowanie etykiet towarów za pomocą kodów QR, które można tworzyć zarówno w systemie Symfonia Handel jak i w aplikacji mobilnej.
Dane wprowadzane do Mobilnego Magazynu są jednocześnie rejestrowane w systemie ERP, co pozwala na błyskawiczne powiązanie informacji z zakupami, sprzedażą, produkcją, spedycją i rozliczeniami finansowymi.
Najważniejsze funkcje:
- Wydanie i przyjęcie towaru
- Realizacja i ewidencja zamówień
- Inwentaryzacja
- Przesunięcia magazynowe
- Lokacja i relokacja towaru.
- Drukowanie etykiet
- Łatwe odszukiwanie towaru w magazynie
Wymagany sprzęt/oprogramowanie:
- Urządzenie Mobilne z Systemem Android
- Drukarka do etykiet (język programowania ZPL)
- Baza danych MS SQL Standard Edition min. 2019
- Symfonia Handel Uniwersalny/Profesjonalny