Home / Regulamin świadczenia usług on-line
Regulamin świadczenia usług on-line
Usługi serwisu zdalnego i konsultacji zdalnych są świadczone przez firmę MIX-SOFT w oparciu o rozwiązanie AnyDesk Software GmbH. Szczegółowe informacje o rozwiązaniu znajdują się na stronie internetowej producenta systemu https://anydesk.com/pl/
Usługa zdalnej pomocy odbywa się na poniższych zasadach:
- Klient pobiera oprogramowanie pomoc.exe ze strony internetowej mix-soft.pl, po podaniu identyfikatora osoby zwracającej się o wsparcie, zaakceptowaniu Regulaminu i potwierdzeniu innych wymaganych zgód.
- Klient udostępnia swój komputer konsultantowi każdorazowo wyłącznie na podstawie podanego numeru ID otrzymanego uprzednio od Klienta telefonicznie bądź za pomocą poczty elektronicznej, a następnie wybraniu przez klienta przycisku Akceptuj.
- Wymiana pomiędzy komputerem Klienta i konsultanta jest zabezpieczona protokołem TLS 1.2. i szyfrowaniem bazującym na wymianie kluczy publicznych i prywatnych RSA oraz szyfrowaniem transmisji sesji 256-bitowym kodem AES.
- W czasie trwania sesji decydowanie o akcjach, jakie może podjąć konsultant na komputerze Klienta leży po stronie Klienta.
- Po wykonanej usłudze zostanie przesłane sprawozdanie z konsultacji z opisem wykonanych prac, czasem ich wykonania, na wskazany przez klienta adres e-mail.
- Jeżeli odrębna umowa pomiędzy MIX-SOFT a Klientem nie stanowi inaczej, to sprawozdanie jest podstawą do wystawienia faktury VAT zgodnie z cennikiem usług MIX-SOFT
- Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie płatne na podstawie faktury VAT zgodnie z terminem określonym na fakturze, przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy.
- Reklamacje dotyczące wykonanej Usługi przyjmujemy pisemnie na adres: serwis@mix-soft.pl w ciągu 7 dni od wykonania, przy czym reklamacja nie obejmuje wad i usterek oprogramowania powstałych w sposób niezależny od czynności podjętych w ramach niniejszej umowy przez MIX-SOFT.
- Akceptacja Regulaminu jest jednocześnie zamówieniem usługi on-line.